جستجو برای:
سبد خرید 0
  • ذهن موفق
  • محصولات آموزشی
    • دوره های آموزشی
      • دوره طرحواره درمانی ترم اول
      • دوره طرحواره درمانی ترم دوم
      • دوره تند خوانی
      • دوره سوپر آگاهی
      • دوره شخصیت شناسی MBTI
      • کلاس ذهن آگاهی
      • کلاس شخصیت شناسی کهن الگو
    • کتاب ها (چاپی)
    • دوره های غیرحضوری
    • نسخه pdf کتاب ها
  • تست های روانشناسی
    • تست کهن الگو
    • تست نئو
      • تست نئو فرم کوتاه
      • تست 5 عاملی نئو
    • تست mmpi
    • تست ازدواج
    • تست mbti
    • تست طرحواره
    • تست کتل
    • تست میلون
    • تست انیاگرام
    • تست هالند
    • تست استرانگ
    • تست طرحواره فرم بلند
  • تماس با ما
  • مشاوره ها
    • مشاوره ازدواج
    • مشاوره افسردگی
    • مشاوره تلفنی
    • مشاوره شغلی
    • مشاوره خانواده
    • مشاوره کودک
    • مشاوره تحصیلی
    • مشاوره ی کسب و کار
    • مشاوره خیانت
    • طرحواره درمانی
  • دوره های رایگان
  • مجوز ها
  • حساب کاربری
  • مقالات
    • روابط عاطفی
    • آرامش
    • تست روانشناسی
    • کودک و نوجوان
    • مشاوره
    • ذهن آگاهی
    • شخصیت شناسی آرکتایپ ها (کهن الگوها)
    • کوچینگ
  • 66425154 (021)
  • info[at]zehnemovafagh.com
سبد خرید 0
0
  • ذهن موفق
  • محصولات آموزشی
    • دوره های آموزشی
      • دوره طرحواره درمانی ترم اول
      • دوره طرحواره درمانی ترم دوم
      • دوره تند خوانی
      • دوره سوپر آگاهی
      • دوره شخصیت شناسی MBTI
      • کلاس ذهن آگاهی
      • کلاس شخصیت شناسی کهن الگو
    • کتاب ها (چاپی)
    • دوره های غیرحضوری
    • نسخه pdf کتاب ها
  • تست های روانشناسی
    • تست کهن الگو
    • تست نئو
      • تست نئو فرم کوتاه
      • تست 5 عاملی نئو
    • تست mmpi
    • تست ازدواج
    • تست mbti
    • تست طرحواره
    • تست کتل
    • تست میلون
    • تست انیاگرام
    • تست هالند
    • تست استرانگ
    • تست طرحواره فرم بلند
  • تماس با ما
  • مشاوره ها
    • مشاوره ازدواج
    • مشاوره افسردگی
    • مشاوره تلفنی
    • مشاوره شغلی
    • مشاوره خانواده
    • مشاوره کودک
    • مشاوره تحصیلی
    • مشاوره ی کسب و کار
    • مشاوره خیانت
    • طرحواره درمانی
  • دوره های رایگان
  • مجوز ها
  • حساب کاربری
  • مقالات
    • روابط عاطفی
    • آرامش
    • تست روانشناسی
    • کودک و نوجوان
    • مشاوره
    • ذهن آگاهی
    • شخصیت شناسی آرکتایپ ها (کهن الگوها)
    • کوچینگ

مرکز مشاوره ذهن موفق » روابط عاطفی » راه های فراموش كردن عشق

راه های فراموش كردن عشق

راه های فراموش کردن عشق

گاهی فراموش کردن عشق به صلاح فرد است به همین دلیل تمام تلاش خود را می کند تا عشقی که رفته را فراموش کند. فراموشی عشق برای برخی افراد مانند سوگواری برای از دست دادن یکی از عزیزان است. سختی این کار زیاد است اما اشخاص طبق مراحل زیر می توانند با هر سختی عشق خود را به فراموشی بسپارند:

ویس آموزشی این مقاله حتما گوش دهید

https://dl.zehnemovafagh.com/vc/forgotLove.MP3

برای ورود به دوره های رایگان بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دوره های رایگان

مراحل فراموش کردن عشق

بپذیرید که رابطه‌تان به اتمام رسیده است:

پذیرفتن واقعیت در این شرایط می تواند کمک بزرگی به شما کند. وقتی اتمام رابطه را درک کنید بهتر و راحت تر از فرد مقابل دور خواهید شد. غلبه کردن بر غم و اندوه تنها با درک این موضوع برای افراد آسان تر خواهد شد. برای پشت سر گذاشتن رابطه ای که تمام شده پذیرفتن این موضوع می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای ثبت درخواست مشاوره فرم زیر را پر کنید یا با شماره 02166425154 تماس بگیرید.

سرگرم کردن:

با کارهای هنری و انجام فعالیت هایی که به آنها علاقه مند هستید خود را سرگرم کنید که این می تواند حواس شما را پرت و فراموشی عشق را آسان تر کند.

همین الان خودتو بسنج و بدون دانش عاطفی داری یا نه جایزه هم بگیر

 

برای کنار آمدن با این درد وقت بگذارید:

فراموشی عشق نیاز به وقت و زمان دارد تا شما بتوانید وابستگی و دلتنگی آن را به فراموشی بسپارند. بهتر است غم و ناراحتی خود را با سوگواری کردن کاهش دهید و خود را تخلیه کنید. نیازی نیست ته قرص و داروی آرام‌بخش استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: چگونه عشقمان را فراموش کنیم

از نقشه انتقام کشیدن و دنبال کردن او دست بردارید:

برای فراموش کردن عشق بهترین راه حل این است که از او دور شوید. اگر قلب شما شکسته است فکر انتقام نداشته باشید و اجازه دهید تا فرد خود متوجه این موضوع شود. اگر خود را سرگرم انتقام گرفتن و کارهای او کنید بیشتر اذیت می شوید و زخمی که خورده اید التیام پیدا نخواهد کرد.

سعی نکنید فقط با هم دوست باشید:

اگر قصد فراموش کردن عشقتان را دارید بهتر است حتی روابط ساده و دوستی هم نداشته باشید. کوچکترین ارتباطی می تواند دغدغه شما را بیشتر کند. اگر قصد ارتباط و دوستی دارید بهتر است حد و مرز برای آن مشخص کنید تا وابستگی و دلتنگی بعد از آن شما را آزار ندهد.

از برقراری رابطه جنسی با معشوق قبلی خود پرهیز کنید:

برای فراموش کردن عشق باید از ادامه هر گونه رابطه با عشق خود بپرهیزید. روابط جنسی باعث نزدیکی بیشتر افراد به هم می‌ شود. اگر قصد فراموش کردن عشق را دارید پس بهتر است هیچ رابطه ای با او نداشته باشید.

دوباره عاشق زندگی‌تان بشوید:

نزدیک شدن شما به دوستان و اعضای خانواده باعث می شود تا شما از آن فضای عاشقانه خارج شوید و این می تواند فراموشی عشق را برای شما آسان تر کند. انرژی خود را صرف یک مسیر جدید کنید.

دلایل شکست رابطه قبلی خود را پیدا کنید:

اگر برای فراموش کردن عشق دلیل داشته باشید بهتر می توانید این کار را انجام دهید. زمانی که مرحله غم و اندوه را سپری کردید باید برگردید و علت کار را بررسی کنید. در واقع دلیل شکست عشقی شما باید مشخص گردد.

رابطه دیگری را عجولانه شروع نکنید:

برای فراموش کردن عشق بهترین راه حل این است که به سرعت خود را گرفتار عشق جدیدی نکنید و به احساسات خود اجازه تفکر بدهید.

عکس‌ها، هدایا و نامه‌های عاشقانه را از خود دور کنید:

هر اثر و نشانه باقی مانده از عشق را باید حذف کنید.

تجربه ای موفق از فراموش کردن رابطه گذشته به کمک مشاور:

در نهایت می توانید از مشاوره های یک روانشناس خوب کمک بگیرید.

راه های فراموش کردن عشق

چقدر زمان می برد تا یک نفر را فراموش کنیم؟

فراموشی عشق برای همه افراد یکسان نیست و هر کس با توجه به مدت زمانی که عاشق بوده و وابستگی هایی که داشته برای فراموشی عشق خود نیاز به زمان دارد. زمان کمک می کند تا افراد سریع تر و راحت تر عشق را فراموش کنند. فراموشی این عشق به معنی شروع یک زندگی و رابطه جدید است و شما به این باور می رسید که می توانید بدون داشتن تجربیات ارزشمند قبلی هم شاد و خوشحال باشید. مدت زمان برای فراموشی متغییر است و به احساسات و شخصیت افراد بستگی دارد‌. هر چه رابطه شما با عشقتان عمیق تر و طولانی تر باشد قطعا فراموشی سخت تر خواهد بود و شما به مدت زمان بیشتری هم نیاز دارید. بهتر است زمان کافی برای این کار در نظر بگیرید تا صدمات روحی وارد شده جبران شود و شما بتوانید به زندگی عادی برگردید.

مطالعه بیشتر: چه مردانی دنبال رابطه بلند مدت نیستند

عوامل تاثیر گذار بر فراموش کردن عشق

در فراموش کردن عشق عوامل زیادی دخیل هستند و به فرد کمک می کنند تا سریع تر و راحت تر عشقی که دارد را فراموش کند. از عوامل موثر در فراموشی عشق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد دفعات تجربه عشق:

هر چه تعداد دفعات تجربه عشق بیشتر باشد قطعا فراموش کردن آن سخت تر خواهد بود. فراموش کردن عشق اول چون یک تجربه جدید است سخت تر است. وقتی انسان برای اولین بار عاشق می شود وابستگی زیادی دارد و حس دلتنگی بعد از فراموشی افراد را اذیت می کند.

مدت زمان رابطه:

زمان رابطه مهمترین عامل در فراموشی عشق است. مدت زمان رابطه روی میزان وابستگی تاثیر می‌ گذارد. هر چه وابستگی افراد بیشتر باشد زندگی آنها بیشتر به هم گره می خورد و این می تواند فراموشی عشق را سخت تر کند.

شدت وابستگی فرد به طرف مقابل:

هر چه وابستگی افراد به هم بیشتر باشد فراموشی به مدت زمان بیشتری نیاز دارد و با غم و اندوه بیشتری هم همراه است. جدایی زمانی سخت و درآور خواهد بود که افراد بیشتر به هم وابسته باشند.

ویژگی های شخصیتی:

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر مدت فراموشی عشق ویژگی شخصیتی افراد است. افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند با تجربه بیشتری مشکلات بعد از فراموشی عشق را تحمل می کنند. ارزش های زندگی شخصی هرکس هم بر روی عکس العمل هایی که در رابطه با جدایی دارد تاثیر می گذارد.

جنسیت:

فراموشی عشق در زنان و مردان فرق دارد و هر کدام عملکرد متفاوتی ار خود نشان می دهند. زنان روحیه حساس تری دارند به همین دلیل برای فراموشی عشق حس ناراحتی و عم و اندوه بیشتری را تجربه می کنند.

 

مطالعه بیشتر: وابستگی مرد به خانواده

 

آخرین مقالات
  • تست ۵ زبان عشق (دکتر چاپمن)
  • تست روانشناسی رنگ ها
  • تست MMPI برای ازدواج: راهنمای جامع شناخت همسر آینده + تفسیر
  • تست طرحواره ۹۰ سوالی یانگ
  • فواید تست MMPI: چرا این آزمون کلید ورود به دنیای پنهان شخصیت شماست؟
  • تفسیر تست کتل: تحلیل کامل ۱۶ عامل شخصیت (16PF)
  • تفسیر تست کهن الگوی مردان راهنمای کامل شناخت شخصیت مردانه
  • تفسیر تست کهن الگوی زنان؛ راهنمای کامل برای شناخت بهتر خود
کتاب هایی که میتونه بیشتر کمکت کنه!!
Card image cap

مزایای کتاب سیاست های زنانه به سبک حرا

بهبود رابطه عاطفی - رشد سیاست های زنانه - افزایش درایت های مردانه - پیشرفت در رابطه عاطفی - رهایی از وابستگی


خرید کتاب سیاست های زنانه


Card image cap

مزایای کتاب عشق عاقلانه

رشد کیفی رابطه - تشخیص رابطه سمی از رابطه سالم - بهبود اختلاف در رابطه - هدف گزاری برای رابطه ها


خرید کتاب عشق عاقلانه



حتما این مطالب را بخوانید

نقش ارتباطات غیرکلامی در بهبود روابط عاطفی

آیا تا به حال حس کرده‌اید با وجود عشق زیاد، رابطه‌تان سرد شده است؟ شاید مشکل در احساسات شما نباشد،...

۵ اشتباه رایج در ازدواج که زوج‌ها مرتکب می‌شوند

ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی است که می‌تواند منبع شادی، رشد و حمایت متقابل باشد. اما چرا بسیاری از...

۸ کتاب برتر برای بهبود روابط عاطفی – بهترین کتاب‌های روابط عاطفی

در دنیای پرتلاطم امروز، روابط عاطفی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده‌اند. بسیاری از ما در جستجوی راه‌هایی...

چگونه اعتماد از دست رفته در رابطه را بازسازی کنیم؟

اعتماد، پایه‌ی هر رابطه سالم و پایدار است. اما وقتی این پایه ترک می‌خورد، رابطه چطور می‌تواند دوباره سرپا بماند؟...

139 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • احمد گفت:
    مارس 27, 2026 در 21:19

    سلام لطفا مرا راهنمایی کنید
    من 60سال سن دارم باخانمی جوان اشنا شدم فقط در حد دوستی ولی بدون اون زندگی برام سخت شده چکار کنم

    پاسخ
  • سنا گفت:
    مارس 7, 2026 در 10:28

    من دختری هستم ک عاشق استادم شدم ایشون خانم هستن و هیچ قصدی نسبت به ایشون ندارم و دلیلی برای دوست داشتن استادم ندارم 4 ساله درگیرشم و نمیتونم فراموشش کنم و نسبت ب همه سردم حتی خانوادم ایشونو 7 ماهه ندیدم افسردگی گرفتم خیلی دوست دارم فراموش کنم ولی فکر کنم زمان فراموش کردنش مصادف با روز مرگمه

    پاسخ
    • جاوید گفت:
      ژوئن 20, 2026 در 03:20

      نه عزیزم یک دو سال دیگه فراموشش میکنی

      پاسخ
  • hmtf گفت:
    آگوست 4, 2025 در 02:42

    سلام تابستون سال 1403بود که سرکار با پسری که همکارم بود اشنا شدم هم من به دل اون نشسته بودم هم اون اما هردوتامون تو یه رابطه فاب بودیم برای همین هردومون فاصله میگرفتیم و رعایت میکردیم یه مدت کوتاه ک گذشت با دوستش بخاطر مشکلاتی محل کارو ترک کرد گاهی تو خیابون همو میدیدیم و به هم سلام میکردیم بعد از هفت ماه دوباره برگشت سرکار و باز همکار شدیم جالب این که هم من رابطه فابم بهم خورده بود و هم اون ، رفتارامون باهم صمیمی شد بود طوری که یه روز من نبودم دلتنگم میشد و منم وابسته هر روز دیدنش خلاصه بعد کلی خاطر قشنگ و عاشقونه شمارمو به بهونه گرفت و قرار گزاشتیم بیرون همو ببینیم 29 اسفند بودوارد رابطه شدیم متاسفانه رابطه قشنگمون دوماه و بیست روز طول کشید اما تو این دوماه من عشقمو بهش ثابت کردم یه حس پاک و عاشقانه نه از روی هوس یا تفریح و خوش گذرونی خیلی جاها بهم ثابت شدمثل قبل نیستم چون از رو خوشگلی پیشنهاد خیلی زیاد داشتم اما به کسی حسی نداشتم تنوع طلب بودم بعد یه هفته از چشمم میفتادن کسی برام مهم نبود اما تو این رابطه کلی حس عجیب و تازه تجربه کردم هیچی به غیر از خودش برام مهم نبود وقتی خانوادم جریان و فهمیدن مثل تموم خانوادها خواستن که قطع ارتباط کنم و منم تصمیم گرفتم به حرفشون گوش بودم با اینکه خیلی برام سخت بود مطمن بودم اگر رابطمون ادامه داشت ب جاهای جدی و قشنگتری میکشید
    اما حالا فک میکنم دیگه توان زندگی کردن ندارم دیگه نمیتونم شبیه همون ادمی که دوسش داشتم پیدا کنم برای ازدواج تمایلی ندارم دیگه برای دانشگاهم انگیزه ندارم دوماه که جایی نرفتم با کسی صحبت نکردم به خودکشی فک میکنم و به معنی واقعی افسردگی گرفتم
    کاش تو ایران یسری فرهنگا تغییر کنه

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      مارس 17, 2026 در 20:47

      دوماه ! خیلی زیاده ! به سال میرسیدی چی میگفتی

      پاسخ
    • انیتا گفت:
      آوریل 6, 2026 در 09:01

      الان چی شد حالت بهتره ؟؟؟

      پاسخ
    • ایدا گفت:
      آوریل 6, 2026 در 09:08

      تونستی کنارش بزاری ؟؟؟

      پاسخ
  • فاطمه آذرپیوند گفت:
    آوریل 27, 2025 در 14:26

    من سالهاست درگیر یک عشق نا فرجام هستم و ممنونم از این پستتون که تونست من رو راهنمایی کنه برای فراموش کردنش . یکدنیا ممنونم
    عالی بود دستتون درد نکنه! محتوا واقعاً مفید و کاربردی بود.

    پاسخ
  • نرگس گفت:
    آوریل 23, 2025 در 14:49

    حالم بده انگار سرطان ب قلبم زده عاشقشم از عشقش دارم دیونه میشم نمیدونم چیکار کنم متاهله در خونه ای ک نفس میکشه کنارشه چندین شبه خواب نمیتونم برم دارم زیر بار غم و غصه خورد میشم دارم کم میارم چجوری چیکار کنم ضعیف نبودم عشقش ضعیفم کرده ولی نمیتونم ب نبودنش فکر کنم چون نفسم بند میاد شب و روزم شده اشک

    پاسخ
    • فرزاد گفت:
      ژوئن 14, 2026 در 20:01

      سلام خدا فقط میتونه کمکت کنه از خدا بخواه و ذکر بگو به مرور زمان تحملت بیشتر میشه

      پاسخ
  • Nafas گفت:
    مارس 7, 2025 در 18:13

    من 10ماه با یه پسر بودم بعد از ده ما اومد گفت نمیخوامت برو من نمیخوام بدبختت کنم ولی نمیدونه من فقط بخاطر اون زندم چیکار کنم این پسر جون منه نباشه میمیرم ولی گفت برو نمیخوامت به فکر ایندمم ازم دور شو حتی بلاکمم کرده روزای اول حتی به مامانش گفته بود من فلانی رو میخوام این تابستون قرار بود بیان خاستگاری ولی یهوو تغیر کرد سرد شد دلیلشم گفت نمیخوامت چیکار کنممم

    پاسخ
  • محمد امین گفت:
    ژانویه 21, 2025 در 02:23

    بعد ۳ سال خورده بلاک شدم بدون خدافظی رفته دیگ شمارش هم عوض کرده به هر روشی امتحان کردم بیاد نمیشه شمارش عوض کرده 💔

    پاسخ
  • رها گفت:
    دسامبر 26, 2024 در 19:54

    عاشق شدم میخوام ازش جدا بشم…

    پاسخ
    • دنیا گفت:
      فوریه 10, 2025 در 20:17

      همین قسم مجبورم اما چه قسم کنم باید بروم

      پاسخ
    • دنیا گفت:
      فوریه 10, 2025 در 20:18

      منم میخواهم جدا شوم مجبور هستم اما سخت است

      پاسخ
  • محمود گفت:
    سپتامبر 29, 2024 در 00:32

    من شش ماه باکسی بودم که به خاطرش هرکاری میکردم دربند درکه همه جامیبردمش باهم دیگه تومطب آشنا شدیم ولی یه مدت بود جوابم ونمیده چندروز پیش متوجه شدم نامزد کرده قلبم داره آتیش میگیره نمیدونم چیکارکنم

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      دسامبر 10, 2024 در 16:21

      عاقلانه فکر کنید

      پاسخ
      • علی گفت:
        ژانویه 22, 2025 در 18:37

        این خیلی خوبه حداقل این باید براتون ثابت شده باشه که مهم نبودین براش ارزش فکر کردن هم نداره

        پاسخ
    • نازی گفت:
      ژانویه 3, 2025 در 22:33

      من ی سال بود باهاش بودم اومد بهم گف بیا کات کنیم.ما به هم نمیخوریم.اخه بعد ی سال

      پاسخ
    • ناشناس گفت:
      ژانویه 22, 2025 در 18:36

      این خیلی خوبه حداقل این باید براتون ثابت شده باشه که مهم نبودین براش ارزش فکر کردن هم نداره

      پاسخ
  • محمد گفت:
    سپتامبر 11, 2024 در 08:27

    من تو دانشگاه یک اکیپی داریم دختر پسر قبل این درد عشق رو چشیدم و نا خواسته این بارم دام گیر کرد دوست ندارم عاشق باشمگمم

    پاسخ
  • . گفت:
    سپتامبر 8, 2024 در 21:33

    سلام من تقریبا ۹ ماه با یه پسر در ارتباط بودم و بهش علاقمند شدم و فکر میکردم اونم همین حس رو داره ولی اینجوری نبود…
    تقریبا یک سال و سه ماه پیش از هم جدا شدیم توی این مدت بار ها سعی کردم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی حتی جواب تماسم رو نداد و الان چند روزه که دوباره باهم صحبت میکنیم به عنوان دوتا دوست ولی من نه دل جدا شدن و دوباره دلتنگی رو دارم و نه دل اینو دارم که ببینم با دخترای دیگه ام رفیقه و در ارتباطه من قید اون رو زدم فقط ؛ چجوری میتونم دردم رو کم کنم؟

    پاسخ
    • بانو گفت:
      دسامبر 26, 2024 در 20:58

      ببین میدونم خیلی سخته ها من خودم کاملا از سختیش متوجه هستم ولی فاصله بگیر چون به مرزی میرسین که تمام وجودت رو از دست میدی و خودتو گم میکنی من بزرگ کاری که طرف مقابلم در حقم کرد این بود که بر نگشت چون میدونست اذیتم میکنه وقتی موضوع تو رو خوندم یاد اون افتادم گفتم شاید این صحبت من بدرد تو بخوره لطفا و خواهشا فاصله بگیر …… به خودت فک کن نزار بیش از حد داغون بشیی

      پاسخ
  • ناشناس گفت:
    آگوست 28, 2024 در 15:43

    من یاد گرفتم که عاشق نشم‌ چون دردش سنگینه تو این دنیا فقط خودتیو خودت

    پاسخ
    • علییییس گفت:
      ژانویه 20, 2025 در 19:19

      درد عشق واقعا ادمو دیوانه میکنه داعم استرس داری دلتنگی همش تو خودتی وداری بهش فکر میکنی وقتی میبینیش قلبت از جا کنده میشه حالا فکر کند بعد یه مدت از هم جدا بشی چون تجربه کردم دیگه نمیخوام ببینم هر دختری هم ببینم سرمو میندازم پایین نگاش نمیکنم عشق لامصب تو یه لحضه اتفاق میفته کلی دختر از جلوت رد میشن ولی چشمت یکی رو میبینه نمیدونم چه مرضیه بخاطر همین نمیخوام دوباره این حس رو تجربه کنم حس دل تنگی تپش قلب ادم نمیتونه نفس بکشه کسایی که عزیزانشون رو از دست دادن وقتی خبر ش رو میشنون دقیقا همین حس این شکست ها دل آدمو نمیدونم چرا سنگ نمیکنه😂

      پاسخ
  • ناشناس گفت:
    آگوست 28, 2024 در 15:42

    من ۱۲سالم بود که مجازی عاشق یه پسری شدم‌که سه سال ازم بزرگتر بود ۵ماه اولش رفتارش باهام عاشقونه بود بهم میگف دوسم‌داره بدون‌من میمیره منم‌تو این ۵ماه عاشقش شدم تا اینکه رفتارش کمکم عوض شد سرد شد حتی تو روی خودم گفت که بهم خیانت میکنه و‌عکساشو فرستاد من بازم صبر کردم ۴سال با اینکارا ساختم تا اینکه صبرم سر رسید برام خواستگار اومد و منم نظرمو سپردم دست مامان و‌بابام اونام قبول کردن نامزدی کردیم عشق سابقمم موقعی که بهش گفتم دارم میرم خیلی اصرار کرد اما بهش گفتم خودت بهم فهموندی که دوسم نداری دیگه نمیخوام باشم درسته الانم دارم درد میکشم نمیتونم فراموشش کنم‌اما نمیزارم یه پسر بی لیاقت زندگیمو به آتیش بکشه

    پاسخ
    • آنا گفت:
      دسامبر 2, 2024 در 11:02

      آفرین خیلی خیلی آفرین بهت
      انشاالله خوشبخت باشی❤️

      پاسخ
  • دیار صفا گفت:
    جولای 25, 2024 در 19:25

    آخر این مسیر بسته است
    تنها کلید که باز اش میکند بازگشت به حضرت حق اس و بس …

    پاسخ
    • هه گفت:
      سپتامبر 9, 2024 در 17:34

      بله

      پاسخ
  • دل شکسته گفت:
    جولای 19, 2024 در 00:59

    من عاشق یه دختری شدم که 14 سال سن داشت بمن گفتن دختره خیلی دوستت داره ولی چون سنش پایین بود گفتن الان قصد ازدواج نداره من 3 سال صبر کردم و همیشه بهش فکر میکردم بخاطر غروری که داشتم به هیچ دختری نگا نمی‌کردم و هر جا میرفتم حلقه میکردم تو انگشتم…
    تا بعد از اینکه یک روز صبرم تموم شد گفتم حداقل با هم نامزدی کنیم و رفتار خانواده اش عوض شد و از خود دختره شنیدم دوستم نداره منم ضربه ی بدی بهم وارد شد و اصلا هم حال درستی ندارم و باورم نمیشه چرا یهویی…
    امیدوارم هر کی که اینجوری با احساسات یک نفر بازی کنه یک روز خواب راحت نداشته باشه و همیشه تو بدبختی باشه همون‌طور که زندگیه یک نفر رو خراب کرد…
    هیچوقت گول نخورید چون من دو بار گول خوردم
    یکی به مدت 8 سال
    و دومی به مدت 3 سال
    🥲🥲🥲

    پاسخ
    • شهریار گفت:
      جولای 24, 2024 در 16:12

      من عاشق دختری بودم بە اسم سارا.از دو شهر کوردنشین.مجازی باهم آشنا شدیم.من بهش پیشنهاد دادم.اوایل من حس زیادی بهش نداشتم.ولی رفتە رفتە عاشقش شدم چون اون مقطع واقعا دختر خوبی بود.همیشه حالمو میپرسید.برای هم کم نمیذاشتیم.همیشه بە کوردی بهم میگفت(تۆ شوە جوانەکەی منی باش،باش،باش..)از رفتارش میشد فهمید که واقعا منو دوست دارە.اوایل بهم میگفت،با هر چی کە بگی میسازم،ولی منو تنها نذار.منم بە خاطر اون از نگاه کردن بە دخترای دیگە هم دست کشیدم.6ماه باهم بودیم.بعد گفت ما به درد هم نمیخوریم.برام سخت بود این حرفو زد.چون فکر نمیکردم هرگز منو ترک کنە.الان سه ماه گذشته روی غرورم پا گذاشتم ازش خواهش میکنم کە برگرده.ولی میگه تو پسر دلخواە من نیستی.من دنبال یه پولدار میگردم💔قسم خوردم هر وقت بهش فکر میکنم.آرزوی رنج و عذاب براش کنم.امیدوارم کارما حق منو ازش بگیره و هیچ وقت حال خوب نداشتە باشە…

      پاسخ
    • ناشناس گفت:
      آگوست 17, 2024 در 00:40

      درکت میکنم

      پاسخ
      • Zoly گفت:
        ژوئن 11, 2026 در 13:09

        منم از یک پسر خوشم امد ازخودم سه سال کوچک ولی خانواده ام نخواست یعنی گفتن نمیشه

        پاسخ
    • ناشناس گفت:
      سپتامبر 17, 2024 در 14:31

      تو خیلی خوبی بلند مدته همش.

      پاسخ
      • ناشناس گفت:
        سپتامبر 28, 2024 در 13:37

        خیلی سخته منم دیگه حرف هیچ کس رو باور ندارم از جنس مرد فقط خداست که ولت نمیکنه

        پاسخ
  • نرگس گفت:
    جولای 18, 2024 در 13:29

    من 15سال پسری به اسم حسن باهام بود خیلی باهم خوش بودیم مثلا عاشقم بود همش دم از مردونگی و زندگی میزد فقط یه موتور داشت می‌گفت ازدواج کنیم بریم باهم تا منو عاشق کرد وقتی از ارث صاحب خونه و ماشین شد گفت مادرم می‌خوام آرزو به دل نباشه زن بگیرم ولی تو رو نه کلا سرد شد ول نکرد ولی رفتاری کرد من خودم ول کنم یک ماهه ولش کردم ولی درد دارم 15سال عمر یه آدم حیف بشه سر یه دروغ خیلی سخته فقط همیشه میگم خدا لعنت کنه آدمای کثیفی مثل حسن و چه زن باشه چه مرد از خدا می‌خوام سر خودش بیاره همین دردو همین عذابو

    پاسخ
    • لیلا عطایی گفت:
      آگوست 24, 2024 در 02:23

      آخه الهی بمیرم
      واقعا مردا کثیفا
      و آشغال

      پاسخ
      • ناشناس گفت:
        سپتامبر 17, 2024 در 13:59

        واقعا اشغال بود ولی همه مردا مث هم نیستن

        پاسخ
      • ناشناس گفت:
        دسامبر 3, 2024 در 21:26

        هرکسی بستگی به ذاتش داره ن میشه گفت دخترابدهستن ن پسرافقط ذات مهمه

        پاسخ
  • H گفت:
    ژوئن 27, 2024 در 12:29

    درد اینه که آدم احساس حماقت بهش دست میده
    که برای چی اون همه محبت کردم و هیچ
    مهم اینه راهی پیدا کرد برای فراموشی خیلی سخته خیلی

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      آگوست 24, 2024 در 14:07

      تو از کجا می‌دونی فراموشت کرده

      پاسخ
    • حمید گفت:
      آگوست 24, 2024 در 14:07

      تو از کجا می‌دونی فراموشت کرده

      پاسخ
    • رامین گفت:
      دسامبر 3, 2024 در 21:27

      هرکسی بستگی به ذاتش داره ن میشه گفت دخترابدهستن ن پسرافقط ذات مهمه

      پاسخ
  • مهرداد گفت:
    ژوئن 15, 2024 در 01:58

    من ۸ سال با یک زن پسر دار که ۳ سال ازم بزرگتر بود رابطه داشتم و حتی صیغه خونده بودیم
    بعد ۸ سال یه کارایی کرد که خودم بردم طلاقش دادم و صیغه رو باطل کردم
    ۲ سال ازش خبری نداشتم و با هیشکی رابطه نداشتم تا اینکه دوباره دیدمش و فهمیدم که شوهر کرده ولی بازم باهام حرف میزد
    الان ۶ ماهه که میگه طلاق میگیرم و میام باهات تو رابطه
    اما همش امروز و فردا می‌کنه

    منم مجردم و ازدواج نکردم و اون عشق اول و آخرم بود
    نه میتونم فراموشش کنم و نه میتونم داشته باشم
    موندم چکار کنم کلا افسرده شدم موندم خونه
    سر کار هم نمیتونم برم
    خسته شدم از این زندگی لعنتی
    در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
    روبه صفتان زشت خو را نکشند
    گر عاشق صادقی ز مردن مهراس
    مردار بود هر آنکه او را نکشند

    اگه واقعا عاشقی از مردن نترس
    فقط اینه که آرومم میکنه

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      جولای 20, 2024 در 15:13

      برو دنبال زندگیت اینکارو نکن

      پاسخ
    • سید گفت:
      جولای 26, 2024 در 21:34

      میدونم ناراحت میشی
      متاسفانه اون ممکنه چند تا عشق دیگه درست کنه
      شما هم بگرد درست میشه
      اول ورزش بعد مسافرت حالتو خب میکنه
      خودم شبهای اول قلبم درد میکرد ولی ورزش رو شروع کردم وبه خودم زمان دادم

      پاسخ
      • بهمن امیری گفت:
        آگوست 17, 2024 در 00:43

        درکت میکنم

        پاسخ
    • لیلا عطایی گفت:
      آگوست 24, 2024 در 02:25

      آخه خیلی درد داره بمیرم برات میدونم چه دردی داره

      پاسخ
    • پرستو گفت:
      سپتامبر 27, 2024 در 12:50

      بنظر من یا میتونستید برید مشاوره کمک بگیرید باهم دیگه کنار میومدین یا ایمکه اگه دوس داشتنی بود بالاخره توی هر شرایط کنار میومدی باهاش جز خیانت.حالا هم ک شوهر کرده بخواد برگرده قبول نکن این بزرگترین اشتباهه محضه .فراموشش کن هررررطورشده.قوی باش

      پاسخ
  • بدبخت گفت:
    ژوئن 6, 2024 در 15:02

    سلام دوستان شریف بی ناضمیر خواهشی که از شما دارم اینکه هیچ وقت عاشق نشید جون ضربه محکمی به زندگیتون و مهمتر به خودتون میزنم من درست مثل شما عاشق یک پسر مذهبی مهربان عاقل و سربه زیری بود یک شب همدیگه رو که دیدیم هردو به هم رل زده بودیم و چشمامون رو هم قفل شده بود من از اون شب عاشقش شدم و بشدت وابسته و من هیچ جوره نمیتونم ازش دل بکنم ولی اون بی شرف فقط تظاهر کرد با کاراش اون رفتاری از خودش نشون میداد که نمی‌فهمید عاشق یا نه. یک بارم باهم دعوامون شد و من دگه از اون روز پیشش نرفتم و سعی کردم فراموشش کنم نشد ه اما دگه واقعا تصمیم گرفتم فراموشش کنم و فقط عبادت کنم و درس بخونم و بفکر خودم باشم دوستان توی این دوره ما عشق و عاشقی افسانه است بخدا دروغه برید پی اهداف تون

    پاسخ
    • پرستوی مهاجر گفت:
      مارس 26, 2026 در 23:41

      داغونم از این عشق های الکی اعتماد هال نا بجا هیچ وقت عاشیق نشین بدبخت میشین

      پاسخ
  • آوین گفت:
    می 24, 2024 در 23:01

    رفتم سر به سر یکی از پسرای فامیلمون بزارم
    نمیدونستم که انقد بهش وابسته میشم و عاشقش شدم دست خودم نبود دلمو برد😭بعد فهمید که من کیم بهم گفت مثل خواهرمی اما من خیلی دلمو بهش باختم💔الان هرکاری که میکنم از ذهنم بیرون نمیره یه دقیقه هم فراموش نمیشه هرکاری میکنم اثر نمیکنه اشکم درنمیاد قلبم داره از درون تیکه تیکه میشه نمیدونم چطور باید حالمو خوب کنم😭چی میشه بیاد بهم بگه که دوست دارم قلبمو اروم کنه چون من دارم دیوونه میشم 💔چه کاری میتونم با این دل شکستم بکنم قلبم درد میکنه🥹

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      ژوئن 1, 2024 در 16:24

      سلام ذکر حضرت یونس رو بخونید اون عشق نیست احتمالا کسی براتون دعا چیزی کرده

      پاسخ
      • رویا گفت:
        ژوئن 29, 2024 در 02:20

        تو چی میگی این وسط چه ربطی داره

        پاسخ
        • ناشناس گفت:
          آگوست 17, 2024 در 23:10

          تو از مشهدی

          پاسخ
        • پرستوی مهاجر گفت:
          مارس 26, 2026 در 23:44

          داغونم از این عشق های الکی اعتماد هال نا بجا هیچ وقت عاشیق نشین بدبخت میشین

          پاسخ
    • ناشناس گفت:
      ژوئن 5, 2024 در 21:55

      چه ها با حان خود دور از رخ جانان خود کردم
      مگر دشمن کند اینها که من با جان خود کردم….. 😔💔

      پاسخ
    • ناشناس گفت:
      ژوئن 14, 2024 در 17:45

      منم احساس تورو دارم فقط باید بسوزیم بسازیم من هشت ماه عشقم ترکم کرد ولی نشد ونشد

      پاسخ
      • دیار صفا گفت:
        جولای 25, 2024 در 19:24

        آخر این مسیر بسته است
        تنها کلید که باز اش میکند بازگشت به حضرت حق اس و بس …

        پاسخ
      • پرستو گفت:
        سپتامبر 27, 2024 در 12:59

        فراااموششش خانم فقط فراموش. کسی ک اراده فراموش کردن نداشته باشه ضعیفه و تاقوی هم نشی فک نکنم بتونی روال عادی زندگی خودتو طی کنی‌. اگر هنوز داری تو ذهنت بهش فک میکنی این یه حماقته

        پاسخ
  • نرگس گفت:
    می 9, 2024 در 10:39

    کاااااااش عاشق نمی‌شدم..خودم کردم ک لعنت بر خودم

    پاسخ
    • بهمن امیری گفت:
      آگوست 25, 2024 در 02:36

      🖤😢🖤

      پاسخ
  • N گفت:
    می 8, 2024 در 19:41

    من نامزدمو خیلی دوست دارم و الان ی سالو نیمی میشه ک باهمیم،نامزدم ی جوری رفتارمیکنه ک احساس میکنم دوسم نداره و سربارشم ینی ی جوری وانمود میکنه ک بودن و نبودن من براش اهمیت ندارع،من بخاطرش قید خیلی چیزارو زدم حتی خونوادم ولی من اصن براش مهم نیسم بعضی وقتا حرفایی بم میزنه ک دلم تیکه پاره میشه،میدونم دوسم نداره اگ دوسم داش ک دلمو نمیشکوند،ولی من خیلی دوسش دارم خیلی عاشقشم نمیتونم قیدشو بزنم اونم ب خاطر اینا هرجور ک دوس داره بام رفتار میکنه و حرف میزنه حتی اگ باعث زنده زنده مردنم بشه..وقتاییم ک بش اهمیت میدم دوس دارم باهم گرم باشیم میگ سیریشی خوشم نمیاد مث سیریش میچسبی ب ادم..الان فق ارزوی مرگ دارم همین دیگ نمیتونم زندگی کنم

    پاسخ
  • s گفت:
    می 5, 2024 در 18:10

    الان 22 ساله گذشته نمی تونم فراموش کنم قلبا دوستش داشتم یکبار با کسی دیگه ازدواج کردم خوشحال نبودم همیشه یادش بودم اینم خیانت کرد طلاقش دادم.کاش دوباره زمان برگرده به چند سال قبل فامیل بود و مادرش هم دخالت کرد.الانم ازدواج کرده بچه داره فقط دارم میسوزم و میسازم همچنان مجرد خواهم ماند

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      سپتامبر 28, 2024 در 13:45

      خیلی سخته منم دیگه حرف هیچ کس رو باور ندارم از جنس مرد فقط خداست که ولت نمیکنه

      پاسخ
  • khaleghi khaleghi گفت:
    آوریل 30, 2024 در 13:44

    مقاله راه های فراموش کردن عشق عالی بود

    پاسخ
  • khaleghi khaleghi گفت:
    آوریل 28, 2024 در 12:20

    مرسی از بابت مقاله خوبتون

    پاسخ
  • ستایش گفت:
    آوریل 28, 2024 در 09:17

    من عاشق یه نفر بودم اما اون از من کوچیکتر بود ولی بازم با این حال اون اومد بم درخواست داد من خیلی دوسش داشتم ولی به خاطر اختلاف سنیمون نتونستیم باهم بمونیم و رفیق شدم ولی عشقمون دوطرفه بود و الان خیلی وقته که باهمین ولی جدیدا خیلی دیر جوابمو میده اما مطمئنم که هیچ دختری تو زندگیش نیست و امتحان کردم و می‌دونم که داره سخت برای زندگیش و درستش تلاش می‌کنه ولی برا من سخته وقتی اون نیست نمیتونم کاری بکنم چون بش شدیداً وابسته شدم و نمیدونم چطوری فراموشش کنم میشه کمک کنید و راه حلی بهم بدین

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      می 14, 2024 در 20:10

      منم مث تو شدم چکا کنم

      پاسخ
    • ناشناس گفت:
      می 1, 2025 در 09:44

      من پنج سال عاشق یک پسر بودم خیلی همدیگر دوست داشتیم سختی ها کشیدم اونم داشتم داشت همدیگر دوست داریم منو مجبور به ازدواج دیگه می‌کنند اون اقدام کد تا مره بگیره اما خانوادم قبول نمیکنه راه چیست چطو کنم تا راضی کنم شان یا اون فراموشم کنه تا تنهای دوان بیارم

      پاسخ
  • khaleghi khaleghi گفت:
    آوریل 22, 2024 در 15:22

    مرسی از آسیب های فضای مجازی بر خانواده مطلب مفیدی بود

    پاسخ
  • khaleghi khaleghi گفت:
    آوریل 22, 2024 در 15:20

    مرسی از شما راه های فراموش کردن عشق مفید بود

    پاسخ
    • محسن گفت:
      آوریل 25, 2024 در 02:09

      بیشتر از سه سال با محدثه بودم ، اولش اون بود که به من می‌گفت میترسم ترکم کنی، اما من عااااشقش بودم ، براش میمردم، از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کردم ، از کمک کردن به درساش تا گرفتن نمرات ، تا خرید هدیه… مال کنگان بود ، من شهر دیگه ، بینهایت دوس داشتمش، رفت … محل نمی‌داد ، تلفن جواب نمی‌داد ، پیام نمی‌داد ، بهانه آورد و رفت و منو رها کرد، من آدم بالغ و عاقلی هستم و لابد باید الان کنار بیام ، اما این یه مورد را هرگز نمی بخشم… بخدا هر کاری میکنم نمیتونم فراموشش کنم …

      پاسخ
      • ناشناس گفت:
        آوریل 26, 2024 در 03:22

        حق داری خیلی سخته

        پاسخ
        • سامان گفت:
          ژوئن 1, 2024 در 12:19

          من بایکی بودم که تو فامیل بود شیش ماه باهم بودیم که یهو میاد میگه باید تمومش کنیم بعضیا فهمیدن دارن به من چیز میگن بعد دوماه تاحالا فهمیدم بابام عشقمو ازم گرفت اون باعث شد که این رابطه تموم شه الانم داره به عنوان یه دوست پیام میده هردفعه میاد من از دلتنگی گریم میگیره چندماه هم هست ندیدمش جلو خودمو گرفتم که نرم تو فامیل ببینمش الانم دارم عذاب میکشم از این عشق

          پاسخ
      • م گفت:
        می 2, 2024 در 18:35

        سلام منم دقیقا مث تو 😔
        خدا میدونه 90 درصد دخترای
        این دوره هیچی از وفاداری نمیدونن
        وقتی فهمیدن عاشقشون شدی
        ولت میکنن ،
        هیچ وقت حلالش نمیکنم
        عشق من پاک و مقدس بود 😔

        پاسخ
        • دل شکسته گفت:
          جولای 19, 2024 در 01:03

          عشق خیلی چیز بدیه اول میسوزاند و تهش شعله ور میکند
          امروزه کسی پاک و مقدس نمی‌خواد
          انسان بیشعور و خراب باشی قبولت دارن

          پاسخ
      • ناشناس گفت:
        فوریه 26, 2025 در 07:56

        سلام من ۲ سال باهاش دوست شدم اما بهم خیانت کرد و تمام حرفاشو انکار کرد و الان از هم جدا شدیم برای فراموشیش ب کمک نیاز دارم

        پاسخ
        • mostafa agha mohammadi گفت:
          فوریه 26, 2025 در 16:19

          احساساتت رو بپذیر
          اشکالی نداره که غمگین باشی یا عصبانی. احساساتت رو سرکوب نکن. به خودت اجازه بده گریه کنی یا هر احساسی که داری رو بیان کنی. نوشتن احساساتت در یک دفترچه می‌تونه بهت کمک کنه تا بهتر با اون‌ها کنار بیایی.

          پاسخ
    • HAMED گفت:
      می 12, 2024 در 23:47

      آنقدر دنبال وفا گشتم
      عاقبت سگ باز شدم

      پاسخ
  • محمد گفت:
    آوریل 4, 2024 در 23:42

    سلام خوبی .منم داقونم فکر خودکشی بودم ولی تصمیم گرفتم که رو خودم کار کنم و بهتر بشم .میخوای باهم اشنا بشیم و درد و دل کنیم

    پاسخ
    • لیلی گفت:
      آوریل 8, 2024 در 10:04

      سلام

      پاسخ
      • سارا گفت:
        آوریل 19, 2024 در 23:59

        نمی تونم فراموشش کنم

        پاسخ
        • ko گفت:
          آوریل 28, 2024 در 01:44

          منم ی سارا داشتم نمیتونم فراموشش کنم🥺

          پاسخ
        • korosh گفت:
          آوریل 28, 2024 در 01:46

          منم ی سارا داشتم نمیتونم فراموشش کنم🥺

          پاسخ
          • .. گفت:
            آگوست 7, 2024 در 00:43

            منممم🫠دیوانه میشم

          • ناشناس گفت:
            می 24, 2026 در 22:22

            چن وقت باهاش بودی

    • فاطی گفت:
      می 31, 2024 در 10:58

      سلام

      پاسخ
    • ناشناس گفت:
      ژوئن 11, 2024 در 13:23

      سلام واقعاً شما بگید منی که عاشق یه نامرد شدم من چیکار کنم نمی دونم چرا فراموش نمیشه

      پاسخ
  • رزی گفت:
    مارس 19, 2024 در 17:27

    چقدددر درردنااااکه یه نفر ک واقعا می‌تونست زندگی تو تغییر بده بعد از پااانزده سال بیاد بگه کراش داشتم بهت ،😩😩😩😩😭 دااارم دیوونه میشم ، چقدر ما آدما بدیم ،😔😩😔😭😔😩😭🥺😔😩😭 من دارم می ترکم و هیچ کاری از دستم بر نمیاد،😔😔

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      آوریل 7, 2024 در 16:20

      سلام منم خالم خیلی بده بعد۸سال دوستی که۵ سالشوباقول ازدواج گذشت یهونمیدونم چس ش رفت دارم میمیرم

      پاسخ
      • محسن گفت:
        آوریل 25, 2024 در 02:11

        عزیزم… منم مثل خودت ، دقیقا
        چرا آدما اینقد نامردن؟ هر چی بیشتر محبت میکنی بیشتر بهت ضربه می‌زنن

        پاسخ
      • انشرلی گفت:
        آوریل 28, 2024 در 02:08

        منم توهمین شرایطم

        پاسخ
      • محدثه گفت:
        ژوئن 28, 2024 در 21:09

        منم ت این سه سال با قول ازدواج هر کاری کرد بعدشم رفت

        پاسخ
        • زحل گفت:
          آگوست 12, 2024 در 22:41

          میشه باهم دردو دل کنیم منم بعد ۶ سال گذاشته رفته ولی من دو تا بچه دارم

          پاسخ
    • ناشناس گفت:
      ژوئن 11, 2024 در 13:23

      سلام واقعاً شما بگید منی که عاشق یه نامرد شدم من چیکار کنم نمی دونم چرا فراموش نمیشه

      پاسخ
  • سعید گفت:
    مارس 14, 2024 در 15:15

    منم هنوز عاشقشم همش بخاطر حرفهای خانوادش بود ایکاش بر گرده پدرش همه راههارو بست

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      آوریل 21, 2024 در 01:58

      فکرنکنم برگرده

      پاسخ
  • بهار گفت:
    فوریه 9, 2024 در 16:38

    نمیتانم فراموشش کنم آخر چیکار باید کنم لطفا رهنمایی کنین

    پاسخ
    • زهرا گفت:
      ژوئن 10, 2024 در 23:00

      همه به سمت لیاقت خودشون میرن آدما تو قلب ماها که عاشقشونیم پروانه دارن با هر بی احترامی با هر رفتی با هر فاصله گرفتنی ازت که دور میشن باعث کشته شدن اون پروانه ها میشن.
      به نظر من رابطه ای اگر سالم باشه نیاز به غم و غصه نگه داشتنش نداره و همه چیز باید دوطرفه باشه از غیر از این باشه بدون اون رابطه به جایی کشیده نمیشه
      رابطه ای خوبه که تهش رسیدن به یک نتیجه موفق باشه نه این رابطه های چند روزی…
      به نظرم این طور رابطه ها فقط وقتتو میگیرن و باعث میشن تو از مسیر زندگیت لذت نبری.
      بده بره هر چی که حالتو بد می‌کنه حتی همونی که یک روز دوا و درمونت بود
      آزاد باش رها باش زندگی به رها بودنش قشنگه نه تو بند بودن…

      پاسخ
      • ناشناس گفت:
        آگوست 4, 2024 در 21:35

        دققیقاااااااااااآ

        پاسخ
        • هانیه گفت:
          آوریل 23, 2025 در 08:51

          انگارادم‌ جسموروحش‌ ازش‌ گرفته‌ میشه‌ هرجانگامیکنم‌ میبینمش‌ ،سمیع‌ ک‌ بدنموگرفته

          پاسخ
  • بهار گفت:
    فوریه 8, 2024 در 21:51

    من چند ۵ پیش با کسی آشنا شدم فوق العاده مهربان و وفادار و قابل اعتماد به نظر می‌رسید هیچ وقت مستقیم از رابطه عاشقانه صحبت نکردولی در ابتدا گفت هیچ وقت تو رابطه ای نبوده و این اولین باری با کسی این طور صمیمی میشه ولی تمام حرفهاش جوری بود که به نظر آرزوی بودن با من رو داره بودن و بارها گفت خوشبخت ترین فرد عالم اگر بتونه با من باشه و یا با من ازدواج کنه بعد مدتی مجبور شد به جایی دیگر بره پیش خانواده اش حدود یه هفته است در این مدت بسیار سرد شد وقتی چند بار احوالش رو پرسیدم گفت حالش خوب نیست گفتم مسئله نیست و گر فکر می کنه ارتباط با من زمان بودن پیش خانواده مشکله من مشکلی با قطع ارتباط ندادم و میتونه زندگی خودش رو داشته باشه چیزی که اذیتم می کنه اینه که نهایتا گفت یک سال عشق اش ترکش کرده و اون نمی تونه فراموشش کنه و هر شب خوابش رو میبنه و براش گریه می کنه در حالی که هر شب برای من پیام شب بخیر و مواظب خودت باش و …میفرستاد جالبه که حالا میگه من هیچ وقت به احساسات ات آسیبی نرساندم ولی میخوام دوباره توی زندگیم باشی ….
    نمی دونمچه طور میشه از شدت توهینی که بهم شده بگدرم نمی تونم بخوابم خوابیدن واقعا سخته به نظرتون دارویی برای خواب مصرف کنم ؟ میدونید مشکل با نبودنش ندارم مشکل اینجاست من حرفهاش باور کردم در مورد نبودن تو هیچ رابطه ای و بقیه حرفهاش رو احساس حماقت آدم رو دیونه می کنه

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      ژوئن 16, 2024 در 17:39

      سلام زن داشت

      پاسخ
    • اشکان گفت:
      جولای 8, 2024 در 01:29

      هشت سال بایکی در ارتباط بودم ت یکی دوسال اخر تصمیم به ازدواج گرفتیم مادرش انقدر توگوش دخترش خوند البته اینا همش حرفه خود دختر اصل مطلبه
      اخر سر یه بهونه مسخره منو ول کردیه جورم رفتار کردکه بگه من مقصر جلوی باباش ..
      عاشقانه دوستش داشتم خیلی دلمو شکست بعد هشت سال برگشت گفت تو برامن هیچی نیستی جز غریبه
      نه بیا در خونمون نه زنگ بزن نه پیام بده من موندم چی شدیه دفعه اینجورگفت هنوزم موندم چرااینجورفتار کرد اصلا چی میتونه رابطه هشت ساله رو خراب کنه کل ایرانو بردم چرخوندمش اخر سربدترین برخوردبا من که دنیام بود کرد کاری کردکه تا اخر عمرم من دیگه سمت دختر ازدواج حتی دوست دختری این مسخره بازی ها نرم

      پاسخ
      • رها گفت:
        جولای 12, 2024 در 03:37

        دلش جای دیگه بوده

        پاسخ
  • Vs گفت:
    ژانویه 23, 2024 در 01:04

    همه چی خوب بود یهو اومد گفت ما به درد هم نمیخورم 😔

    پاسخ
  • N گفت:
    ژانویه 21, 2024 در 08:53

    حس میکنم بهم خیانت کرده دیر جواب پیامامو‌ میده میخوام هرچه زودتر فراموش بشه

    پاسخ
  • ناشناس گفت:
    ژانویه 18, 2024 در 13:46

    ب خاطر شرایط زندگیمون نتونستیم با هم باشیم خیلی همو دوستداشتیم خیلی وابسته بودیم .خیلی حالم بد میخوام خودمو بکشم نمیتونم تحمل کنم

    پاسخ
    • ن گفت:
      فوریه 12, 2024 در 23:09

      میخوام العان میخوام خودکشی کنم

      پاسخ
      • ستایش گفت:
        آوریل 28, 2024 در 09:13

        من عاشق یه نفر بودم اما اون از من کوچیکتر بود ولی بازم با این حال اون اومد بم درخواست داد من خیلی دوسش داشتم ولی به خاطر اختلاف سنیمون نتونستیم باهم بمونیم و رفیق شدم ولی عشقمون دوطرفه بود و الان خیلی وقته که باهمین ولی جدیدا خیلی دیر جوابمو میده اما مطمئنم که هیچ دختری تو زندگیش نیست و امتحان کردم و می‌دونم که داره سخت برای زندگیش و درستش تلاش می‌کنه ولی برا من سخته وقتی اون نیست نمیتونم کاری بکنم چون بش شدیداً وابسته شدم و نمیدونم چطوری فراموشش کنم میشه کمک کنید و راه حلی بهم بدین

        پاسخ
  • شقایق گفت:
    ژانویه 14, 2024 در 08:31

    نمی تونم فراموشش کنم الان نزذیک دو سال فک کنم اصن نمیشع

    پاسخ
    • ذهن موفق پارسیان گفت:
      ژانویه 14, 2024 در 09:58

      در چنین مواقعی باید با یک روان درمانگر صحبت کنید. میتونید با موسسه ذهن موفق در تماس باشید 02166425154

      پاسخ
    • نرگس گفت:
      می 9, 2024 در 10:33

      منم مثل توبخدااانمیتونم احساس میکنم سرد شده خالم ازاین مردابهم میخوره کاش همون اول عشقی نبود

      پاسخ
  • منا گفت:
    دسامبر 28, 2023 در 22:36

    منم تو همین حالم تو این ۶ماه ۸ کیلو کم کردم داغونم ولی الان یه مدتیه با کار سرگرمم ولی هنوز شبا گریه میکنم بیقرار و دلتنگ

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      دسامبر 29, 2023 در 18:48

      منم اسمم میناست احساس میکنم بدبخترین ادم دنیام فقط دلم میخواد بمیرم خسته شدم از این زندگی ک فقط نامردی میبینم ن خانواده ای دارم ک دلم بهشون گرم باش ن کسی ک کمکم کنه فقط گریه گریه دیگ دارم چشمامم از دست میدم ولی اون با کسی دیک خوشه😔

      پاسخ
      • لیلا گفت:
        ژانویه 22, 2024 در 00:27

        منم دقیقا همین حالت تورو دارم خانوادمم پشتم نیس خیلی دوستش دارم امااون بایکی دیگه خوشه هفت سال باهم زندگی کردیم اما به خاطر بی کاریش ازش جدامیشم اماجدیدا فهمیدم بایکی دیگست خیلی حالم بده چیکارکنم؟؟؟؟

        پاسخ
      • ح گفت:
        آوریل 7, 2024 در 00:39

        سلام. منم عاشق یکی شدم که ادعا میکرد 22ماه عاشقم بوده و لحظه شماری کرده. تا بمن رسیده اما ی ماه از بودنم کنارش نمی گذشت که فهمیدم با یکی در رابطه. وقتی خواستم ترکش کنم کلی حرف زد که من اشتباه میکنم. اما با گذشت دو ماه. تو روی من وایساد و گفت چرا اومدی تو زندگیم. گفتم کجا من اومدم اونقدر التماس کردی. گفت از زندگیم برو بیرون. و کلی بد و بیراه گفت. فهمیدم با یکی دیگه آشنا شده. من همه احساسم باختم. کارم همش اشک و.آه. اما کاری نمیتونم بکنم خیلی حالم بده

        پاسخ
      • ناشناس گفت:
        آوریل 9, 2024 در 23:44

        اینکه کسی رو نداشته باشی تو غم هات از همه چی بدتره تو تنها کسی نیستی که این‌جوری هست .درد مشترک#

        پاسخ
  • مرضیه گفت:
    دسامبر 27, 2023 در 21:56

    من با یکی در رابطم که واقعا اذیت میکنه خودش سرد میشه میره میره بعد من باهاش خدافظی کردنی چنان حول میترسه زود میاد باز چن روز خوب میشه دوباره همین وض تکرار چکار کنم دیوانم کرده

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      ژانویه 10, 2024 در 11:10

      هرچی زودتر از این آدم جدا شو چون فقط تورو ذره ذره آب میکنه و تورو فقط نگه داشته برای کمبود عاطفی خودش چنین آدمی اختلال شخصیتی داره زودتر به خاطر خودت ترکش کن

      پاسخ
    • فاطمه گفت:
      فوریه 4, 2024 در 21:28

      سلام من الان یک ماه که عشقم فراموشم کرد چند بار مخواهم خودکشی کنم همه زندگیم بود حالا نمیدانم چکار کنم ک فراموشش کنم 😥😥😥😥😥

      پاسخ
      • ناشناس گفت:
        مارس 14, 2024 در 15:14

        منم هنوز عاشقشم همش بخاطر حرفهای خانوادش بود ایکاش بر گرده پدرش همه راههارو بست

        پاسخ
      • محمد گفت:
        آوریل 4, 2024 در 23:40

        سلام خوبی .منم داقونم فکر خودکشی بودم ولی تصمیم گرفتم که رو خودم کار کنم و بهتر بشم .میخوای باهم اشنا بشیم و درد و دل کنیم

        پاسخ
        • حمیرا گفت:
          آوریل 7, 2024 در 00:31

          عاقلانه فکر کن. به خودت بگو. ارزشش نداره. اگه لیاقت داشت پای عشقش می موند. خودتو سرگرم کن تا راحت فراموش کنی

          پاسخ
      • نرگس گفت:
        جولای 18, 2024 در 13:23

        منم 15سال با یکی اسمش حسن بود دوست بودم بهم قول زندگی داد باعث شد تو روی همه وایسم تا خونه دار و ماشین دار شد کلا عوض شد سرد شد کسی که هر روز پشت در خونمون بود دیگه می‌گفت می‌خوام به خاطر دل مادرم زن بگیرم منو 15سال باهام بازی کرد خودش نرفت ولی رفتاری کرد خودم خدافظی کنم الان یک ماهه فقط درد دارمم ولی می‌خوام فراموش کنم اگه بتونم ولی همیشه میگم خدا لعنت کنه آدمای کثافتی مثل اینارو

        پاسخ
      • ناشناس گفت:
        آگوست 28, 2024 در 15:47

        نه عزیز بخاطر یکی که ارزش تورو ندونست خودکشی نکن فراموشش کن اولش سخته ولی بعد تبدیل میشه به عادت

        پاسخ
      • سیاوش گفت:
        می 11, 2026 در 09:23

        بیا باهم دوست بشیم نظرت چیه

        پاسخ
    • حامد گفت:
      ژوئن 14, 2024 در 17:48

      منم احساس تورو دارم فقط باید بسوزیم بسازیم من هشت ماه عشقم ترکم کرد ولی نشد ونشد

      پاسخ
    • دلشکسته 💔🥀 گفت:
      آگوست 6, 2024 در 08:56

      ازش دوری کن دوست من ..این فرد شخصیت دو قطبی داره و جز نابودی حال خوبت چیزی دیگه برات نداره

      پاسخ
  • آزی گفت:
    دسامبر 27, 2023 در 08:50

    از یک رابطه ۵ساله بیرون آمدم.قلبم به شدت واسش میتپه،غذا خوردن و خوابیدنم مختل شده.سرکار نمیتونم برم،هیچ کاری نمیتونم بکنم.هیچ مشکلی باهم نداشتیم فقط چون موقعیت زندگیمون با هم جور نشد جدا شدیم.ما به شدت بهم وابسته شده بودیم.حالم بده.من چطور میتونم بدون اون زندگی کنم…

    پاسخ
    • ناشناس گفت:
      دسامبر 27, 2023 در 21:53

      9

      پاسخ
    • منا گفت:
      دسامبر 28, 2023 در 22:35

      منم تو همین حالم تو این ۶ماه ۸ کیلو کم کردم داغونم ولی الان یه مدتیه با کار سرگرمم ولی هنوز شبا گریه میکنم بیقرار و دلتنگ

      پاسخ
    • زینب گفت:
      ژانویه 15, 2024 در 02:59

      منم ایجوریم هیچ راهی بنظرم ندارم
      من فکر خودکشی تو سرمه

      پاسخ
      • ناشناس گفت:
        آوریل 27, 2024 در 10:59

        بهترین راه ورزش باشگاه رقص

        پاسخ
  • سمیه گفت:
    دسامبر 26, 2023 در 13:58

    کم محلی

    پاسخ
  • غلامرضا میقاتی گفت:
    دسامبر 13, 2023 در 22:03

    من در یک رابطه ی بشدت وابسته از دو طرف بودم و هستم که یک خیانتی دیدم و آزار دهنده بود و فراموش نمیتونم بکنم و نمیشه
    یعنی طرف تو خونشونه دیر جواب میده من شک میکنم و اذیت میشم
    میخام تموم بشه و از یادم بره

    پاسخ
    • جلا گفت:
      ژانویه 6, 2024 در 01:07

      منم درست تو همین شرایتم

      پاسخ
    • اشکان گفت:
      جولای 8, 2024 در 01:31

      تمومش کن وگرنه دراینده اسیب میبینی با مشاور هم صحبت کن

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

مهم ترین ها

  • تست نئو
  • تست کتل
  • تست طرحواره
  • تست میلون
  • تست mmpi
  • تست mbti
  • تست انیاگرام
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره کودک
  • مشاوره روابط عاطفی

تماس با ما

 تهران، میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، کوچه مهدیزاده، پلاک 1، طبقه 2

 شماره تماس: 021-66425154

دوره های ذهن موفق

  • دوره شخصیت شناسی
  • دوره طرحواره درمانی
  • دوره ذهن آگاهی
  • دوره مدیریت استرس
  • دوره کالج عشق
تمامی حقوق این سایت با ذکر منبع متعلق به موسسه ذهن موفق پارسیان می باشد